Entries ∞ About ∞ Darlinks ∞ Credits

layer script-->

Overview


Hello, my name is blahblahblah. Welcome to my territory. Replace this stupid nonsense with your overview/welcome speech. I mean, notes. Peace :)

Screams

Put your shoutmix or cbox code here. Maximum width is 230. Not more than that !

Gosip terhangat dipasaran :X
Sunday, September 2, 2012 | 0 comments
Saya sekarang sebenarnya malas nak berblog-blog. Tetapi berblog jugak *eh keling* Hahahaha tukar topic. Hi Septemberrr Bye August :'( Sedih dah tinggalkan august. Sebab apa eh eh eh? Cer teka cer teka!!! K masa tamat. kahkahkah *gelak sopan* betapa kejamnya aku. Sebab birthday saya bulan august. Sebab tu je aina? K takda motif pon sebenarnya. Bulan august bagi saya amat memerlukan sifat penyabar dalam diri. Kerana apa? kerana bulan august lah kita berpuasa bulan august jugalah kita raya. Yeay *tepuk tangan* Bulan puasa best, Ada bazar ramadhan dapat buat solat tarawih, Kalau raya pulak dapat uit waye. Beshnyeww Tewima kasih siapa yang bagi. Siapa yang tak bagi itew uit waye dia kedekut ah tu ;p Hehehehe Maaf. Raya tahun ni balik kampung melaka jugak. Tapi lepak-lepak dengan cousin semua memang best, seronok. Mesti rindu angat-angat en dah lama tak jumpa. Story macam-macam kot. Eh gosip. Oi sama je leee. Hahaha Pergi beraya-raya banyak rumah. Pegrut mesti sudah penuh. Elelele saya datang rumah orang sebab nak uit waye je. Taknak makan pon. Eh kantoi! Mana ada mana ada, Saya ikhlas ah datang rumah awak semua. Nak rapatkan silaturrahimlah katakan. Ceh baikkan. Okayokay dah aina kau story merepek-merepek. Byebye :* Sicerely Your Pwincessssss Kahkahkah *evil laugh*


Older Post | Newer Post