Entries ∞ About ∞ Darlinks ∞ Credits

layer script-->

Overview


Hello, my name is blahblahblah. Welcome to my territory. Replace this stupid nonsense with your overview/welcome speech. I mean, notes. Peace :)

Screams

Put your shoutmix or cbox code here. Maximum width is 230. Not more than that !

SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK ✿
Friday, July 20, 2012 | 0 comments

Assalamualaikum. Saya sudah kembali semula. Saya tahu semua rindu saya *Sila muntah* Terima kasih ya Allah kerana memberikan ku kesempatan untuk menyambut bulan ramadhan. Bulan puasa sudah tiba. Rasa gembira sangat. Masa mula-mula asyik tengok kalendar. Bilalah nak puasa. Bilalah nak raya. Hahahaha k. Bulan puasa inilah bagi saya sangat sangat gembira. Kerana dapat menebus segala dosa-dosa. Dapat membuat amal kebaikan. Pada bulan puasa Kesemua syaitan dirantai. Diikat supaya tidak mengganggu umat islam berpuasa. Ya Allah besarnya jasa Allah pada kita. Bila puasa bukan mulut je berpuasa tetapi kaki. tangan. telinga semua kena berpuasa. Dapatlah pahala banyak. Solat tarawih inilah yang saya nanti-nantikan. Akhirnya tercapai juga. Yeelah dahlama tak lakukan solat tarawih. Solat tarawih kan hanya ada pada bulan puasa. Mana taknya. Pada bulan nihlah kita merebut betul bukan? Hehehehe. Puasa bermaksud menahan diri daripada makan dan minum serta perkara-perkara yang membatalkan puasa dari terbit fajar sehinggalah terbenam matahari. Iaitu berbuka pada waktu azan maghrib. Itu sahaja pada hari nih. Selamat berpuasa dan beramal :)) x

Older Post | Newer Post