Entries ∞ About ∞ Darlinks ∞ Credits

layer script-->

Overview


Hello, my name is blahblahblah. Welcome to my territory. Replace this stupid nonsense with your overview/welcome speech. I mean, notes. Peace :)

Screams

Put your shoutmix or cbox code here. Maximum width is 230. Not more than that !

Wednesday, June 13, 2012 | 0 comments
ILOVE COMPUTER SO MUCH! :*x
What's up? Hello. Assalamualaikum. Hari nih tajuk blogger saya pada hari nih ialah pasal computer. Aik? O.o Lewlz. Kenapa saya bercerita tentang computer? Sebab apakah? Kenapakah? Mengapakah? *Siapa boleh teka? Sila angkat kedua belah kaki* Saya bagi masa 2 minit Ok Anda tidak berjaya *Teettt* Masa tamat! Sila mencuba lagi dimasa akan datang. UhuksUhuks~ Bersambung..... Saya inginkan computer saya sorang. Takmau kongsi, Ulang suara* Takmau dikongsi!!! :( Bila saya bisa dapat? *KiraDuit* Baru dua ringgit kumpul. Gagaga Mana ada banyak tau saya kumpul semata-mata untuk mendapatkan sebuah laptop nih yang akan menjadi milik hakooOO! *BuatSuaraGewdik* Hahaha :b Saya inginkan laptop yang berwarna putih. Putih smart warnanya. Yeah! *Dancing* Erm, Erm itu saja. Story kali nih pendek sahaja. Untuk apa panjang-panjang. Takda orang baca :( *LapAirMata* OkBye ;x

Older Post | Newer Post