Entries ∞ About ∞ Darlinks ∞ Credits

layer script-->

Overview


Hello, my name is blahblahblah. Welcome to my territory. Replace this stupid nonsense with your overview/welcome speech. I mean, notes. Peace :)

Screams

Put your shoutmix or cbox code here. Maximum width is 230. Not more than that !

I'm Bored -___-
Tuesday, May 29, 2012 | 0 comments

Hai peeps! ^^v Hari nih kebosanan pada diri saya telah melanda pada cuti sekolah nih. Bosan kerana apa? Kerana 2 Minggu cuti sekolah tiada pergi mana-mana. Duduk dirumah sahaja. Hanya menolong ibubapa dan Online Twitter dan Facebook je. Ahhhh* Tersangatlah bosan. Itulah 2 Minggu berturut-turut saya akan lakukan. Cuba awak dalam situasi saya? Apakah anda rasa? Mesti tension kan? Well,  Seperti saya kekadang je tension. Yeelah nak hang dengan kawan-kawan pon ibubapa saya mana benarkan. Saya bukan orang lain yang selalu best kesana kesini. Saya tahu ibubapa saya takbagi saya keluar kerana risaukan keselamatan saya. Yeah! Ustazah saya cakap dulu Jika taknak bagi anak bosan duduk rumah seharian "BelikanLaptopDanInternet" Erm, Itu memang betul. Tapi saya dah dapat dua-dua tuh. Takkan lah setiap hari nak mengadap laptop je? Takbosan ke? Takpenat ke? Saya rasa dah naik muak hari-hari mengadap benda yang sama. Erm, Saya bersyukur apa yang ada sebenarnya. Tapi macam mana nak hilangkan kebosanan saya? Dahlah duduk rumah sepanjang masa :( Ingat cuti sekolah nih nak tenangkan fikiran, nak buang segala-gala yang ada dalam otak nih *MacamBolehNampakPulak* WhatEver! :p Sampai situ saja cerita dari saya. Sekian~



Older Post | Newer Post